Ahad, 12 Ogos 2012

Perisikan Jerman: Assad tinggal beberapa hari lagi .


Yang presiden asing Jerman perisikan perkhidmatan (BNP DVD) Gerhard Schindler yang hari Syria Presiden Bashar al-Assad berkuasa bernombor bahawa kesudahan rapat sangat dengan, dan melihat bahawa tentera sistem ini terhakis dalam menghadapi pembangkang bersenjata. Dalam konteks Kementerian Dalam Negeri berkata bahawa bilangan pemohon suaka Jerman Syria telah dua kali ganda daripada apa yang ia adalah dua bulan lalu.
Berkata Schindler, kepada yang akhbar "Die Welt" Terdapat bukti-bukti khusus kepada permulaan yang akhir bagi rejim di Syria kini, termasuk kehilangan Tentera singa-formal dewasa penduduk 350,000-50000 askar dan pegawai-pegawai yang, di mana beliau telah mencederakan ramai di antara mereka dan lain-lain menyertai untuk yang pemberontak bersenjata atau melarikan diri dari perkhidmatan.
Dan melihat ketua perisikan Jerman bahawa keadaan ini akan membawa kepada hakisan yang berterusan sistem tentera, dan menunjuk keluar bahawa pengagihan kumpulan pembangkang bersenjata, 1 penyebaran kecil di bandar-bandar Syria dan menikmati yang fleksibiliti dan atribusi itu dan menyokong belakang secara berterusan akan membolehkan ia untuk melancarkan serangan mengejutkan dan mengagumkan dan lilitan tanpa menjadikan mereka 1 sasaran mudah bagi tentera al-Assad.
Schindler menunjukkan bahawa sistem Tentera retak turun sebagai wajah hasil sejumlah besar kumpulan kecil pejuang pembangkang yang fleksibel dan resort kepada taktik yang berjaya dan mengikut kaedah perang gerila.
Mengenai perkara berkaitan, demikian menurut laporan Kementerian Jerman Interior bahawa bilangan Syria yang datang ke negara ini bulan lepas dalam mencari perlindungan politik berjumlah 608 orang, peningkatan yang sama hampir dua kali ganda bilangan mereka Jun lalu.
Kementerian laporan bahawa Syria, yang telah melihat konflik bersenjata negara mereka, cemerlang ini peningkatan ke atas Afghanistan, yang diketuai sentiasa menduduki tempat pertama di kalangan pemohon suaka politik di Jerman.
Laporan itu menyatakan bahawa jumlah ketibaan dari seluruh dunia ke Jerman untuk mencari perlindungan dan suaka di bulan lepas mencecah 4500 orang, dan meningkat sehingga kira-kira satu pertiga apa yang ia adalah pada bulan Julai 2011.
Beliau menjelaskan bahawa rekod dalaman Jerman dalam bulan yang lepas pemohon suaka termasuk bersama-sama dengan nombor-nombor lain rakyat Syria negara-negara Balkan seperti Serbia dan Macedonia, yang melarikan diri dari negara mereka kerana kemiskinan atau diskriminasi.
Beliau berkata bahawa peluang orang-orang yang di Balkan untuk mendapatkan suaka politik hampir tidak wujud, sementara di tangan lain yang mengesahkan bahawa peluang orang Syria kelihatan agak tinggi kerana pendedahan mereka kepada penganiayaan politik dan ancaman di negara mereka.
Sumber 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan