Isnin, 26 November 2012

"Zahar:" peletakan jawatan "Barack" akibat kegagalan pencerobohan di Gaza


Selasa 27 Nov.2012

Berkata seorang tokoh terkemuka dalam Pergerakan Rintangan yang Islam "Hamas" Dr Mahmoud Zahar, berkata bahawa peletakan jawatan itu Zionis Pertahanan Menteri Ehud Barak adalah yang 1 hari hasil kegagalan itu sektor lapan hari Zionis perang, yang meninggalkan beberapa syahid dan puluhan hutan.
Zahar memberi amaran bahawa kegagalan perang Israel ke atas Gaza tidak perlu bukti, katanya, sambil menambah bahawa Israel berusaha untuk memecahkan kuasa rintangan Palestin, dan dalam barisan hadapan pergerakan Hamas, yang telah gagal beliau.

Zahar menegaskan bahawa rintangan di Gaza jatuh tujuh Zionis pesawat pejuang dalam sektor ini semasa perang ini.
Beliau menambah bahawa perkara-perkara di Israel telah merosot akibat perang ini gagal, merujuk kepada ancaman di hadapan domestik dan kegagalan Kubah Besi dalam berurusan dengan roket Gaza.
Zahar menegaskan kepada skala kemusnahan yang berlaku di penempatan bersebelahan dengan Semenanjung Gaza yang selain meninggalkan 750 ribu Zionis Tel Aviv semasa perang berjumlah tiga bilion dolar, menurut-media Zionis, sambil menambah bahawa ia semua bermakna perang gagal atas Semenanjung Gaza.

Untuk keputusan Park berkata beliau telah gagal untuk peringkat politik dan ketenteraan, kerana kecil "kebebasan" beliau tidak akan mendapat apa-apa keputusan dalam pilihan raya yang akan datang daripada kegagalan dalam perang ke atas Gaza.

Menurut kepada Radio Israel di laman webnya dan telah mengumumkan Pertahanan Menteri Ehud Barak pagi ini mengumumkan persaraan beliau dari bentuk kehidupan politik kerajaan baru, dan berkata bahawa sebab di sebalik pengumuman ini adalah hasratnya untuk menumpukan diri mereka kepada penjagaan yang peribadi untuk privasi dan kehidupan keluarga.
 
elshaab

Tiada ulasan:

Catat Ulasan